Tarbijakaitseamet: kampaaniad mõjuvad paremini kui hoiatavad sildid

Tarbijakaitseameti tegevjuht Helle Aruniit
ütles reklaamiseaduse uuendusi kommenteerides, et kampaaniad, mis kutsuvad üles
tervislikult ja targalt tarbima, mõjuksid paremini kui hoiatavad sildid.

Aruniidu sõnul jõuaksid kampaaniad paremini kohale kui hoiatavad sildid. „Silt „Tarbi targalt“ oleks parem kui hoiatus. Hoiatama peaks ainult positiivselt, mitte rängalt nagu tubakal,“ märkis ta.

„Alkohol otsekohe ei peaks olema sildistatud. Alkoholiga on nii ja naa, et kuhu hoiatavat silti panna,“ vastas Aruniit aripaev.ee päevaküsimusele „Millistele toote reklaamidele peaks veel lisama hoiatava sildi?“ ning lisas, et kui infot on liiga palju, siis seda ei märgata.

Täna riigikogu kolmandal lugemisel olev reklaamiseaduse eelnõu näeb võrreldes kehtiva reklaamiseadusega ette karmimad nõuded alkoholireklaamile. Nii näiteks peab alkoholi reklaam pärast kõnealuse eelnõu jõustumist sisaldama hoiatavat teksti: „Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada Teie tervist.”

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara