Tarbijakaitseamet: kampaaniad mõjuvad paremini kui hoiatavad sildid

Tarbijakaitseameti tegevjuht Helle Aruniit
ütles reklaamiseaduse uuendusi kommenteerides, et kampaaniad, mis kutsuvad üles
tervislikult ja targalt tarbima, mõjuksid paremini kui hoiatavad sildid.

Aruniidu sõnul jõuaksid kampaaniad paremini kohale kui hoiatavad sildid. „Silt „Tarbi targalt“ oleks parem kui hoiatus. Hoiatama peaks ainult positiivselt, mitte rängalt nagu tubakal,“ märkis ta.

„Alkohol otsekohe ei peaks olema sildistatud. Alkoholiga on nii ja naa, et kuhu hoiatavat silti panna,“ vastas Aruniit aripaev.ee päevaküsimusele „Millistele toote reklaamidele peaks veel lisama hoiatava sildi?“ ning lisas, et kui infot on liiga palju, siis seda ei märgata.

Täna riigikogu kolmandal lugemisel olev reklaamiseaduse eelnõu näeb võrreldes kehtiva reklaamiseadusega ette karmimad nõuded alkoholireklaamile. Nii näiteks peab alkoholi reklaam pärast kõnealuse eelnõu jõustumist sisaldama hoiatavat teksti: „Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada Teie tervist.”

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Grossi Toidukaubad: tööajaarvestus muutus kordi lihtsamaks

Grossi Toidukaupade poeketi operaatorfirma OG Elekra AS võttis suvel kasutusele uudse Begin’i tarkvararakenduse, mis muudab aeganõudva tunni- ja tükitöö arvestuse paberil automatiseerituks igakuiseks tööaruannete esitamise ning palgaarvestuse ajakokkuhoidvamaks ja läbipaistvamaks.

Statistika

Käsi­raamatud