Prisma: loodustoodete müük on selgelt tõusva trendiga

Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Sari
Hujanen ütles täna aripaev.ee-le, et nende kauplustes on selgelt näha, et
loodustoodete müük on tõusva trendiga.

"Loodustoodete ja fair-trade-toodete müük on Prisma Peremarketites selgelt tõusva trendiga ja seda ka käesoleva aasta alguses, kui hind on ostjatele taas olulisemaks muutunud. Kui aga kõrvutada tavatoodete ja loodustoodete läbimüüke, moodustavad loodustooted ülejäänud toodete kõrval siiski marginaalse osa. Igapäevaseid oste tehes on hind määravam argument," kinnitas Hujanen eile avaldatud Eurobaromeetri keskkonnauuringu tulemusi, mille andmetel on eestlased keskmisest eurooplasest parema meelega nõus keskkonnasõbralike toodete eest kõrgemat hinda maksma.

Ühtlasi kinnitas Hujanen ka väidet, et eestlased eelistavad kodumaist toodet. "Kindlasti ja seda eriti toidukaupade osas. Eestlased usaldavad väga kodumaised tootjaid ja peavad kodumaist kaupa üldiselt puhtaks ja keskkonnasõbralikuks. Ilmselt see on ka üks neid põhjusi, miks Eesti tarbijad end keskkonnasõbralike tooteid eelistavateks tarbijateks peavad," kommenteeris ta.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara