Prisma: loodustoodete müük on selgelt tõusva trendiga

Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Sari
Hujanen ütles täna aripaev.ee-le, et nende kauplustes on selgelt näha, et
loodustoodete müük on tõusva trendiga.

"Loodustoodete ja fair-trade-toodete müük on Prisma Peremarketites selgelt tõusva trendiga ja seda ka käesoleva aasta alguses, kui hind on ostjatele taas olulisemaks muutunud. Kui aga kõrvutada tavatoodete ja loodustoodete läbimüüke, moodustavad loodustooted ülejäänud toodete kõrval siiski marginaalse osa. Igapäevaseid oste tehes on hind määravam argument," kinnitas Hujanen eile avaldatud Eurobaromeetri keskkonnauuringu tulemusi, mille andmetel on eestlased keskmisest eurooplasest parema meelega nõus keskkonnasõbralike toodete eest kõrgemat hinda maksma.

Ühtlasi kinnitas Hujanen ka väidet, et eestlased eelistavad kodumaist toodet. "Kindlasti ja seda eriti toidukaupade osas. Eestlased usaldavad väga kodumaised tootjaid ja peavad kodumaist kaupa üldiselt puhtaks ja keskkonnasõbralikuks. Ilmselt see on ka üks neid põhjusi, miks Eesti tarbijad end keskkonnasõbralike tooteid eelistavateks tarbijateks peavad," kommenteeris ta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara