Miljon krooni eest 12 pudelit šampanjat

Homme avaneb maailma rikkuritel harukordne
võimalus soetada endale personaliseeritud šampanjat. Šampanja tootja
Pernord-Ricard loodab ära müüa 100 pudelit šampanjat, iga hinnaks üle 4000 euro,
vahendas BizNews.lv.

Homme lähevad maailma rikkurite vahel kaubaks seni kalleimad šampanjad. Ühe pudeli eest, mis personaliseeritakse vastavalt ostja soovile, tuleb välja käia 4166 eurot ehk 65 181 krooni. Konks on aga selles, et pudeleid üksi ei müüda, vaid soovi korral tuleb ostjal soetada 12 pudelist koosnev komplekt.

Pernod-Ricardi esindaja sõnul maksab piiratud koguses Perrier-Joueti šampanjakomplekt 50 000 eurot ehk 782 300 krooni. Eelmine kalleima šampanja rekord kuulus Dom Perignonile, kelle magnumpudelis šampanja läks 2005. aastal kaubaks 12 000 euro ehk 187 752 krooni eest.

Väikesesse Epernay linnakesse on oodata maailma rikkamaid inimesi – ameeriklasi, inglasi, venelasi, jaapanlasi, hiinlasi ja loomulikult prantslasi ja šveitslasi. Seal ootab iga klienti šampanjameister Hervé Deschamps, kes lisab šampanjale kliendi poolt väljavalitud likööri, tehes sellest maailma haruldasima.

„Me plaanime klientidele müüa 100 šampanjakomplekti ning meie ostjatel avaneb harukordne võimalus personaliseerida oma šampanja täpselt oma maitse järgi – see on ülim luksus,“ sõnas šampanjatootja Perrier-Joueti esindaja Olivier Cavil.


Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Grossi Toidukaubad: tööajaarvestus muutus kordi lihtsamaks

Grossi Toidukaupade poeketi operaatorfirma OG Elekra AS võttis suvel kasutusele uudse Begin’i tarkvararakenduse, mis muudab aeganõudva tunni- ja tükitöö arvestuse paberil automatiseerituks igakuiseks tööaruannete esitamise ning palgaarvestuse ajakokkuhoidvamaks ja läbipaistvamaks.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Käsi­raamatud