USAs saavad kinkekaartidest tüngakaardid

Kui majanduse jahenedes satuvad USAs löögi
alla jaekauplejad, kaotavad kinkekaardid väärtuse, sest seaduseparagrahvi
kohaselt on kinkekaardi omanik pankrotiprotsessis samasugune võlausaldaja nagu
teisedki.

Saite jõuluks Sharper Image'i kinkekaardi? Tänaseks pole sel enam mingit väärtust, kirjutas Associated Press. Samamoodi on kasutuks plastitükiks muutumise ohus veel üle 75 miljoni dollari eest kasutamata kinkekaarte, kui jaemüüja esitab enda kaitseks pankrotiavalduse või lõpetab tegevuse.

"Oleks teadnud, oleks kohe ära kasutanud," rääkis avalikkussuhete juhtivtöötaja Jon Tapper, kes sai mõned nädalad tagasi ärikingitusena Sharper Image'i kinkekaarte 50 dollari eest, "muidu mulle meeldib kinkekaarte saada, aga nüüd..." Ettevõte lõpetas veebruari lõpus kinkekaartide vastu kauba andmise. Seadus ei käsitle pankrotimenetluses kinkekaarti aga samaväärsena sularahaga, vaid laenuna ettevõttele.

Aastalõpu pühadehooajal soetasid ameeriklased kingituseks jaemüüjate kinkekaarte 26,3 miljardi dollari eest. "Näete tarbijate seas kõvasti vihastamist. Sisuliselt te varastate raha nende taskust ja nad ei anna seda kunagi andeks," ütles jaemüüja-kliendi suhete uurija C. Britt Beemer. Tower Groupi analüütiku Brian Riley hinnangul saavad tarbijad poodide ja söögikohtade äri lõppemisest 2008. aastal sel moel 75 mln dollarit kahju. See hinnang jätab hõlmamata kohalikud väikeärid, mis on majanduse jahenemisel kõige haavatavamad.

Sharper Image'i konkurent Merrimack tunneb olukorrast vaid headmeelt. Ta teatas eelmisel nädalal, et võtab vastu konkurendi kinkekaarte ja annab sel puhul igalt ostult 25% alla. "Meie arvates on see hea viis uusi kliente saada," ütles Merrimacki esindaja.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara