Prisma: meie hinnatase läheneb Säästumarketile

Prisma
Peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas ütles, et nende hinnatase on
enam-vähem sarnane Säästumarketiga, samas pakuvad nad laia kaubavalikut.

Lainas viitas SL Õhtulehe poolt korraldatava toidukorvi võrdlusele ning nende endi poolt korraldatavale uuringule, kus võrreldakse iga kaubagruppi turu keskmisega. Säästumarketist eristab neid Lainase sõnutsi tõik, et nad ei tee järeleandmisi teeninduses ega kauba valikus.

Eesti Kaupmeeste Liidu juht Marika Merilai selgitas, et kui üldiselt on keskmine juurdehindlus Eesti kaubanduskettides 19 protsenti, siis erinevates kaubagruppides erineb see märgatavalt. "Küsimus on selles, millega firma soovib eristuda," märkis Merilai. Prisma Peremarket eristub Lainase sõnul sellega, et odavad on kõige esmasemad toidukaubad nt. piim kilekotis. See tähendab siis, et nendel kaupadel on väiksem juurdehindlus kui 19% ja teistel siis sellevõrra suurem. Säästumarketil on Merilai hinnangul teine strateegia, nimelt on eesmärk on pakkuda kõiki kaupu ühtlaselt soodsa hinnaga.

Eesti Kaupmeeste Liidu andmetel jagunes 2007. aastal siinne turg järgmiselt: RIMI Eesti Food (sh Säästumarket) ja ETK turuosad 22-23%, A-Selver 15%, Maxima 10%, Prisma Peremarket 7-8%.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara