Prisma Peremarketi kasum kasvas 62%

Prisma Peremarketi eelmise aasta käive 1
896 miljonit krooni. Ettevõtte 2007. aasta kasumiks kujunes 85,1 miljonit
krooni. Võrreldes üle-eelmise aastaga kasvas käive 25,1% ja kasum 62,6%.

„Meie tulemused näitavad, et oleme valinud õige strateegia,“ kommenteeris tulemusi Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen, teatas firma. „Meie selle aasta eesmärk on saada hinnaliidri positsioon Eesti jaekaubandusturul. Eelmise aasta head tulemused annavad meile piisava aluse madala hinna hoidmiseks, ilma et peaksime vähendama oma kaubavalikut või tegema järeleandmisi kvaliteedis.“

Prisma Peremarketi käive oli eelmisel aastal 1 896 miljonit. Võrreldes 2006. aastaga kasvas käive 25,1%. Prisma Peremarketi kasumiks kujunes 85,1 miljonit, mis oli 32,8 miljonit ehk 62,6% enam kui 2006. aastal. Vastavalt statistikaameti andmetele kujunes eelmise aasta Eesti jaekaubandusettevõtete jaemüügi kasvuks 20%.

„Prisma Peremarketi efektiivsus väga kõrge,“ lisas Lihavainen. „Efektiivsus ei seisne aga meie jaoks mitte töötajates viimase välja pigistamises, vaid mõtteviisis kuidas luua töötajatele tingimused töö hõlbustamiseks. Head tulemused efektiivsuses annavad meile omakorda võimaluse hoida hinnataset madalal, tegemata samas järeleandmisi Prisma Peremarketi kvaliteeditasemes.“

Prisma on üks stabiilsemaid Eesti turul tegutsenud hüpermarketeid, alustades tegevust 2000. aastal. Tänaseks tegutseb Tallinnas 5 Prismat. Peremarketi toidukaupade sortimendis on 10 000-14 000 artiklit, kogu tootevalikus 60 000 artiklit.

Kogu SOK Baltikumi jaemüük 2007. aastal oli 2 939 miljonit krooni. Kogu S-Grupi jaemüük ulatus möödunud aastal 152 977 miljardi kroonini.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara