Parel: teenindaja amet on Eestis tüütu viis rahateenimiseks

Tallinna Kaubamaja müügi- ja
turundusdirektor Enn Parel ütles, et paraku on teenindaja amet Eestis paljudele
vaheetapp ning tüütu viis rahateenimiseks, kuid paranemise märke on juba näha.

Parel märkis, et tööjõukriisi valguses on teenindus Eestis alla käinud. Parel rääkis, et viimasel ajal jätab ta tippi ainult siis, kui teenindus on normaalne ning ka seda juhtub väga harva. „Paar aastat tagasi jätsin jootraha märksa sagedamini,“ lisas ta.

„Ei näe, et teeninduse kvaliteet võiks siin järsult paraneda, kuid paranemise märke on näha ja Kaubamaja saab juba täna teenindajaid valida,“ tunnistas Parel. „Paraku on teenindaja amet Eestis paljudele vaheetapp ning tüütu viis rahateenimiseks,“ tõdes ta.

„Mul tuleb koera saba kergitada, olen kohanud head teenindust Kaubamajas, kui ma veel ei töötanud seal,“ sõnas Parel.

„Teisena tuleb meelde Mack Bar-B-Que restoran Tartu maanteel. Seal on Eesti inimestel palju õppida, mida tähendab hea teenindus. Lisaks heale toidule käin seal ka hea teeninduse pärast,“ vastas Parel tänasele aripaev.ee päevaküsimusele „Kus oled head teenindust kohanud?“.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara