Restorani omanik: siiras teenindus varjutab tehnilised vead

Bonaparte´i kohviku, restorani ja Deli
omanik Kadri Kroon ütles, et siiras teenindus on parim ning tehniliselt
võib alati vigu teha.

„Eelmisel nädalavahetusel Vene tänava kohvikus Josephine, kus teenindajateks olid Vene noormehed,“ vastas Kroon päevaküsimusele „Kus oled head teenindust kohanud?“. „Nad olid väga siirad ja avatud, kuigi neil polnud kogemust,“ lisas ta.

„Mulle meeldib personaalne teenindus. Südamega teenindus on parim, tehniliselt võib alati vigu teha,“ ütles Kroon.

Ta rääkis, et Eestis töötatakse teenindajana lühikest aega ning lühikese ajaga ei jõua profiks saada. „Parimad teenindajad on läinud välismaale kogemuse ja raha pärast,“ lisas Kroon.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara