Baltika jaemüük kasvas esimeses kvartalis 5 protsenti

Baltika jaemüük kasvas esimeses kvartalis
5%, ulatudes 225 miljoni kroonini, ettevõtte müügituluks kujunes 266 miljonit
krooni.

Märtsis avas Baltika teise Montoni kaupluse Tšehhi turul ning näitas positiivset tulemust Kesk- ja Ida-Euroopas, kus müügikasvu näitasid Ukraina, Venemaa ja Poola turud, teatas ettevõte.

Baltika märtsi konsolideeritud müügitulu ulatus 90 miljoni kroonini, maade lõikes kasvas märtsis jaemüük eelmise aastaga võrreldes Poolas 22%, Ukrainas 13%, Venemaal 6% ja Lätis 5%. Eestis ja Leedus jaemüük vähenes vastavalt 14% ja 16%.

Baltika juhatuse esimees Meelis Milder tõi märtsi müüke kommenteerides välja positiivsed arengud Ukrainas, Venemaal ja Poolas, kuid rõhutas, et aktiivselt jälgitakse ka Balti turgudel toimuvat. „Kindlasti ei tahaks esimese kvartali müükide põhjal anda hinnangut kogu hooajale Baltikumis. Varajased lihavõttepühad, ümberehitatuseks suletud müügipinnad ning külm ja lumine märts vähendasid küll kevadkollektsioonide müüki, kuid ilus ilm on inimesed taas poodi toonud,“ rääkis Milder.

Oluliseks sammuks laienemisel oli Baltikale möödunud kuul teise kaupluse avamine Tšehhis. Märtsis Ostravas avatud Montoni pood tähistab ettevõtte sisenemist juba teise Tšehhi suurlinna.

Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel. Grupp opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette seitsmel turul – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas, Venemaal ja Tšehhis. Märtsi lõpus oli Baltika Grupil 124 kauplust müügipinnaga ca 24 000 ruutmeetrit.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Blogid

Statistika

Teabevara