Baltika jaemüük kasvas esimeses kvartalis 5 protsenti

Baltika jaemüük kasvas esimeses kvartalis
5%, ulatudes 225 miljoni kroonini, ettevõtte müügituluks kujunes 266 miljonit
krooni.

Märtsis avas Baltika teise Montoni kaupluse Tšehhi turul ning näitas positiivset tulemust Kesk- ja Ida-Euroopas, kus müügikasvu näitasid Ukraina, Venemaa ja Poola turud, teatas ettevõte.

Baltika märtsi konsolideeritud müügitulu ulatus 90 miljoni kroonini, maade lõikes kasvas märtsis jaemüük eelmise aastaga võrreldes Poolas 22%, Ukrainas 13%, Venemaal 6% ja Lätis 5%. Eestis ja Leedus jaemüük vähenes vastavalt 14% ja 16%.

Baltika juhatuse esimees Meelis Milder tõi märtsi müüke kommenteerides välja positiivsed arengud Ukrainas, Venemaal ja Poolas, kuid rõhutas, et aktiivselt jälgitakse ka Balti turgudel toimuvat. „Kindlasti ei tahaks esimese kvartali müükide põhjal anda hinnangut kogu hooajale Baltikumis. Varajased lihavõttepühad, ümberehitatuseks suletud müügipinnad ning külm ja lumine märts vähendasid küll kevadkollektsioonide müüki, kuid ilus ilm on inimesed taas poodi toonud,“ rääkis Milder.

Oluliseks sammuks laienemisel oli Baltikale möödunud kuul teise kaupluse avamine Tšehhis. Märtsis Ostravas avatud Montoni pood tähistab ettevõtte sisenemist juba teise Tšehhi suurlinna.

Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel. Grupp opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette seitsmel turul – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas, Venemaal ja Tšehhis. Märtsi lõpus oli Baltika Grupil 124 kauplust müügipinnaga ca 24 000 ruutmeetrit.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara