Ärinaised väldivad kevadisi allahindlusi

Reisibüroo Wris AS juhatuse liige Aili Kägu
ütles, et temal kindlasti pole plaanis kevadisi allahindlusi külastada, sama
väitis ka ürituste korraldamisega tegeleva Urbancorp OÜ juhatuse liige Helen
Mahmastol.

„Ei kindlasti mitte,“ ütles Aili Kägu ning lisas, et ei ole ka varem allahindlustel käinud. „Hoian eemale, ei meeldi seal trügida.“

Ärinaine Helen Mahmastol kinnitab samuti, et väldib suuri allahindlusi, kuna eelistab käia poes siis, kui seal on vähem rahvast ja rahulikum. „Ei meeldi see tunglemine, mis toimub,“ lisas Mahmastol, kes enda sõnul on ühel korral juhtunud sunniviisiliselt allahindlusele, kuna lapse pärast oli vaja külastada toidupoodi. „Üldiselt hoidun suurtest mölludest,“ kirjeldas Mahmastol oma praegust suhtumist allahindlustesse.

Eelmisel aastal oktoobris toimunud Kaubamaja Osturalli tõi läbi aegade suurima läbimüügi ja külastajate arvu: Tallinna ja Tartu Kaubamajas oli 5 päeva jooksul kokku 400 000 külastust ja kaupa müüdi kokku 52 miljoni krooni eest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara