H M on Euroopa kalleim kaubamärk

Euroopa jaemüüjate seas on kõige
väärtuslikum kaubamärk H M, teatas esmakordselt jaemüügiettevõtteid
analüüsinud brändikonsultatsioonifirma Interbrand.

Rootsi rõivaketi kaubamärgi väärtuseks hindab Interbrand 10,37 miljardit eurot, mis annab pikalt silmad ette teisele kohale jäänud Prantsusmaa jaeketile Carrefour, kirjutab Financial Times.

Interbrand tõstab esile, et oma kaubamärgi välja arendanud jaemüüjate kaubamärgid on väärtuslikumad – esiviisikus on selliseid tervelt kolm: H M ja Ikea Rootsist ning Suurbritannia M S.

Pingereas esimesed neli kohta hõivanud jaeketid tegutsevad aktiivselt ka väljaspool Euroopat. M S viiendal kohal plaanib agressiivset laienemist Hiinas ja Indias.

Järgneb väljavõte Euroopa jaemüüjate topist. Sulgudes kaubamärgi väärtus miljonites eurodes.

1. H M, Rootsi (10,366)
2. Carrefour, Prantsusmaa (6,620)
3. Ikea, Rootsi (6,516)
4. Tesco, Suurbritannia (5,617)
5. Marks Spencer, Suurbritannia (5,100)
6. Zara, Hispaania (4,112)
7. Aldi, Saksamaa (2,675)
8. Boots, Suurbritannia (2,003)
9. El Corte Inglés, Hispaania (1,930)
10. Auchan, Prantsusmaa (1,860)
11. Asda, Suurbritannia (1,224)
12. MediaMarkt, Saksamaa (1,094)
13. Lidl, Saksamaa (0,910)
14. Edeka, Saksamaa (0,905)
15. C A, Holland (0,882)

Allikas: FT

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara