Puusepp: juhtide lisatasud jagunesid 66 inimese vahel

Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees
Raul Puusepp kommenteeris ettevõtte juhtkondadele makstud tasusid ja preemiad
jagunesid 66 inimese vahel, millele lisandusid veel lühi-ja pikaajalised
lisatasud.

"Osades juhatustes ja nõukogudes liikmed kattuvad ning nemad saavad topelttasu," märkis Puusepp.

„Tallinna Kaubamaja kontserni keskmine töötajate arv 2007. aastal oli 2 833 inimest, kasvades aastaga 18% (2006. aasta: 2412). Tööjõukulud kokku (palgakulu ja sotsiaalmaksukulu) olid 528,6 miljonit krooni kasvades võrreldes eelneva aastaga 38% (2006. aasta: 383,6 miljonit),“ rääkis Puusepp.

„Aruandeperioodi keskmine palgakulu kuus töötaja kohta oli 11 658 krooni kasvades aastaga 18% (2006. aasta: 9929 krooni). Tööjõukulud sisaldavad ka töötajate väljateenitud puhkusetasusid ning 2007. aasta eest määratud, kuid väljamaksmata preemiaid,“ selgitas ta.

Puusepp jätkas, et sealhulgas maksti kontserni ettevõtete juhatuse ja nõukogu liikmetele 2007. aastal tasusid ja preemiad koos sotsiaalmaksudega summas 20,484 miljonit krooni. Kontserni ettevõtetes kokku on 16 juhatuse liiget ja 50 nõukogu liiget.

„Lühiajalisi lisatasusid koos sotsiaalmaksuga on arvestatud summas 16 973 tuhat krooni (2006. aastal: 14 109 tuhat krooni) ja pikaajalisi lisatasusid koos sotsiaalmaksuga on arvestatud summas 18 072 tuhat krooni (2006. aastal: 5 993 tuhat krooni),“ rääkis ta. Puusepp lisas, et pikaajaliste lisatasude puhul on tegemist kolmeaastase motivatsiooniperioodiga.

Tallinna Kaubamaja AS kontsern ei avalda eraldi iga juhatuse, juhtkonna ja nõukogu liikme töötasusid (HÜT 2.2.7 ja 3.2.5). „Ei taha preemiate jagunemist täpsemalt kommenteerida, kuna ma arvan, et see ei riku aktsionäride huvi,“ ütles juhatuse esimees.

„Kontsern on veendumusel, et oluline on avalikustada investoritele kogu ettevõtte juhtimistegevuse ja aktsionäride heaolu eest vastutavate isikute (kontserni ettevõtte juhatuse ja nõukogu liikmete) töötasud kokku ning peab iga liikme kohta eraldi avaldatavat töötasu ärisaladuseks ja privaatse informatsiooni avaldamiseks ning ei soovi seda avaldada konkurentidele,“ rääkis Puusepp.

Tallinna Kaubamaja nõukogu liige Jüri Käo lisas, et Kaubamaja tegi uue motivatsiooniskeemi kolm aastat tagasi.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara