Uus meestele loodud elustiiliajakiri Gentleman alustab reedel

25. aprillil ilmub Äripäeva ja Itaalia ühe
suurema kirjastuskontserni Class Editor koostöös ajakirja Gentleman esimene
number.

„Gentleman on kosmopoliitse hoiakuga ajakiri haritud, edukale ja stiilsele mehele, kes teab, kuidas hoida karjäär ja eraelu tasakaalus. Olles iseloomult soliidne, humoorikas ja intelligentne, on Gentleman esimene omataoline väljaanne Eesti turul,“ ütleb ajakirja toimetaja Monica Raud. Esita online-intervjuus küsimusi Monica Rauale!

Kord kuus jõuavad lugejani ideed, valikud ja soovitused nauditavamaks eluks. Mida kanda, mida maitsta, kuhu investeerida – teemasid jagub tehnikast ja spordist kokakunsti, rõivaste ja eheteni. Igas numbris portreteeritakse ka üht mõjukat, lugupeetud ja huvitavat Eesti meest, kelle elustiil ja tõekspidamised teistega jagamist väärivad.

Äripäeva peadirektori Igor Rõtovi sõnul on Äripäeval väga suur au teha koostööd nii võimsa kirjastajaga nagu Milano Finanza, kelle ajakiri Gentleman on leidnud poolehoidu lugejate ja reklaamiklientide hulgas mitmel pool Euroopas. "Äripäeva jaoks on see täiesti uus väljakutse. Gentlemani kvaliteet annab lugejale midagi hoopis enamat kui eesti keeles seni ilmunud massiorientatsiooniga elustiiliajakirjad."

Gentleman asendab Äripäeva senist lisaväljaannet Visioon ning selle saavad kõik Äripäeva tellijad. Ajakirja mahuks planeeritakse 80–100 lehekülge ning selle sisust moodustavad vähemalt kolmandiku Eesti, kaks kolmandikku Itaalia päritolu artiklid.

Ajakiri Gentleman alustas Itaalias ilmumist 1997. aastal, kujunedes üheks populaarsemaks ja majanduslikult edukamaks elustiiliajakirjaks. Nüüdseks antakse litsentsi alusel ajakirja välja ka Hispaanias, Belgias, Bulgaarias ja Türgis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara