Uus meestele loodud elustiiliajakiri Gentleman alustab reedel

25. aprillil ilmub Äripäeva ja Itaalia ühe
suurema kirjastuskontserni Class Editor koostöös ajakirja Gentleman esimene
number.

„Gentleman on kosmopoliitse hoiakuga ajakiri haritud, edukale ja stiilsele mehele, kes teab, kuidas hoida karjäär ja eraelu tasakaalus. Olles iseloomult soliidne, humoorikas ja intelligentne, on Gentleman esimene omataoline väljaanne Eesti turul,“ ütleb ajakirja toimetaja Monica Raud. Esita online-intervjuus küsimusi Monica Rauale!

Kord kuus jõuavad lugejani ideed, valikud ja soovitused nauditavamaks eluks. Mida kanda, mida maitsta, kuhu investeerida – teemasid jagub tehnikast ja spordist kokakunsti, rõivaste ja eheteni. Igas numbris portreteeritakse ka üht mõjukat, lugupeetud ja huvitavat Eesti meest, kelle elustiil ja tõekspidamised teistega jagamist väärivad.

Äripäeva peadirektori Igor Rõtovi sõnul on Äripäeval väga suur au teha koostööd nii võimsa kirjastajaga nagu Milano Finanza, kelle ajakiri Gentleman on leidnud poolehoidu lugejate ja reklaamiklientide hulgas mitmel pool Euroopas. "Äripäeva jaoks on see täiesti uus väljakutse. Gentlemani kvaliteet annab lugejale midagi hoopis enamat kui eesti keeles seni ilmunud massiorientatsiooniga elustiiliajakirjad."

Gentleman asendab Äripäeva senist lisaväljaannet Visioon ning selle saavad kõik Äripäeva tellijad. Ajakirja mahuks planeeritakse 80–100 lehekülge ning selle sisust moodustavad vähemalt kolmandiku Eesti, kaks kolmandikku Itaalia päritolu artiklid.

Ajakiri Gentleman alustas Itaalias ilmumist 1997. aastal, kujunedes üheks populaarsemaks ja majanduslikult edukamaks elustiiliajakirjaks. Nüüdseks antakse litsentsi alusel ajakirja välja ka Hispaanias, Belgias, Bulgaarias ja Türgis.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara