Märtsis kukkus jaemüük 4 protsenti

Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük
vähenes 2008. aasta märtsis eelmise aasta märtsiga võrreldes püsivhindades 4%,
teatas statistikaamet.

Veebruaris veidi hoogustunud jaemüügi kasv pöördus märtsis langusesse.

Märtsis oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 4,5 miljardit krooni. Toidukaupade kauplustes jäi jaemüük eelmise aasta märtsiga võrreldes samale tasemele, tööstuskaupade kauplustes aga vähenes 8%. Kaupade jaemüük vähenes eelmise aasta märtsiga võrreldes enamikul tegevusaladel v.a postimüük ning apteegikaupade ja kosmeetikavahendite müük. Kõige rohkem vähenes jaemüük tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes ning majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes.

Võrreldes eelmise kuuga vähenes jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük sesoonselt korrigeeritud andmetel püsivhindades 4%.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli märtsis 5,3 miljardit krooni, millest kaupade jaemüük andis 85%. Eelmise aasta märtsiga võrreldes suurenes müügitulu jooksevhindades 3% ja eelmise kuuga võrreldes 7%.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara