Kaupade ja teenuste kallinemine jätab rahakotti augu

Hansabank Marketsi esitletud Balti
majandusülevaatest või lugeda, kiire hinnatõus ei jäte majapidamistele
jooksvate kulude kõrvalt rahakotti raha muude kaupade jaoks.

„Hädavajalike kaupade ja teenuste enam kui 20% hinnatõusu puhul on raske loota, et majapidamistel jääb jooksvate kulude kõrvalt muude kaupade ostuks raha. Talv tõi kaasa kulutuste tõusu soojusenergiaga seoses,“ rääkis Hansabank Marketsi vanemanalüütik Maris Lauri, lisades, et polnud üllatav, et majapidamised oma esimese kvartali kulutustel kiivalt silma peal hoidsid.

Majapidamiste tarbimiskulutuste kasvule ennustab pank sel aastal langust 2,5 protsendini. 2009.–2010. aastal loodetakse, et tarbimiskulutused suurenevad 4,5–5 protsendini.

Töötuse kasv on siiani suhteliselt aeglane olnud, mistõttu tundub, et hõive tasemel olulisi muutusi toimunud ei ole. Endiselt on töötuse periood suhteliselt lühike, kuigi on eelnevaga võrreldes mõnevõrra kasvanud, kuna ettevõtted, kes kiire kasvu perioodil ei saanud töötajaid palgata, on hõivet suurendanud. Võib täheldada töövõtjate nõudmiste nõrgenemist nii palgataseme kui konkreetse töö suhtes. Mitmete märkide järgi on palgad langenud näiteks ehitussektoris, mis on mõnevõrra tingitud konkurentsi olulisest kasvust.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara