Kolmest eestlasest kaks on šopanud internetis

Netikuller.ee tellimusel läbi viidud
küsitlusest selgub, et kolmandik eestlastest pole internetist kunagi midagi
ostnud.

Eesti online-kaubanduse aastane maht küünib Netikuller.ee hinnangul 400 miljoni kroonini, moodustades kogu jaekaubandusest vaid ühe protsendi. Sama näitaja on USAs seitse protsenti ja Suurbritannias 15 protsenti, mis lubab Eestis prognoosida netikaubanduse jätkuvat kasvu, kirjutas Toivo Tänavsuu oma Äri- ja IT-uudiste ajaveebis.

70 protsenti aktiivselt internetti kasutavatest inimestest on kaupa ostnud veebist. Pisut aktiivsemad veebišoppajad on 20-35aastased. 52 protsenti vastanutest on internetis ostlenud viimase aasta jooksul.

Peamised takistused veebist kauba ostmisel on pettuse ning krediitkaardi andmete varastamise kartus. Samuti ebakindlus, kas kaup ikka kohale tuleb ning kas sellel on korrektne garantii.

37 protsenti küsitlusele vastanutest ütlesid, et nende seni kalleim veebiost jääb alla 1000 krooni. 17 protsenti väitsid, et nemad on ostnud ka kallimaid kui 5000krooniseid kaupu.

Aprilli alguses korraldatud küsitluses osales 4800 inimest. Vastajate keskmine vanus oli 34 aastat ja 76 protsenti neist olid naised.

Ka aripaev.ee uuris oma lugejate eelistusi. Täpsemalt selle kohta leiad siit.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara