Autor: Kaubandus.ee • 9. mai 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Noop: Saku kommunikatsioonijuht tehku endale termind selgeks

A.Le Coqi juhtaja Tarmo Noop ütles aripaev.ee-le vastuseks Saku kommentaarile, et Saku õlletehase kommunikatsioonijuht võiks joogituru terminid endale selgeks teha.

"Nagu oma online-intervjuus ütlesin, on A. Le Coq tõepoolest liider Eesti joogiturul, mis hõlmab lisaks õllele ka teisi joogisegmente nagu siider, longdrink, karastusjook, vesi, energiajook jms. See ei ole mingi jama, vaid fakt," ütles Noop

Saku Õlletehase kommunikatsioonijuht Priit Põiklik ütles aripaev.ee-le, et täna online-intervjuus lugejate küsimustele vastanud A.Le Coqi juhtaja Tarmo Noop ajab jama. Lisaks tõi Põiklik kujundliku näite, et kui on kaks vorstivabrikut, ent üks toodab ainult vorsti ja teine ka kanu ja mune, siis ei saa nende andmeid võrrelda.

"Joogiturul konkureerime Sakuga pea kõigis samades tootekategooriates ning selle alla ei kuulu ei munad ega kanad," ütles selle peale Noop.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757