Coca- Cola praaketikettidest valmistatakse käekotte

Ameerikas tegutseb ettevõte Ecoist, kelle
partneriks on ka karastusjookide tootja Coca-Cola ning ettevõtte toodanguks on
vigaselt trükitud tooteetikettidest ja allahinnatud pakenditest käekottide
valmistamine.

„Toota prügist otsustasime, kuna see on usaldusväärne ja kahjuks on seda maailmas külluslikult,“ ütles Ecoisti kaasasutaja Jonathan Marcoschamer.

CNN vahendas, et käsitsi valmistatud kotte on nelja aasta jooksul müüdud juba üle 100 000 eksemplari.

Kottide hinnad jäävad Väiksemate puhul ligi 30 dollari ehk 300 krooni juurde ja suuremate puhul 180 dollarit ehk 1090 krooni kanti. Lisaks Coca-Colale on ettevõtte partneriteks energiabatoonide tootja Luna Bar ja kosmeetikatoodete valmistaja Aveda.

USA keskkonnaagentuuri andmetel toodavad ühendriikide ettevõtted igal aastal 7,6 miljardit tonni prügi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara