Kaubamaja: ABC Kingaga ostsime turuliidri

Tallinna kaubamaja juhatuse esimehe Raul
Puusepa sõnul langes valik ABC kasuks seetõttu, kuna tegemist on tugeva
turuliidriga, kellel on tugev märk ning meeskond.

"ABC näol on tegemist ühe väga selge turuliidriga, kellel on tugeva kaubamärk ja meeskond. Ma arvan, et meil on ABC-lt kõige rohkem üle võtta ja õppida,“ kommenteeris Puusepp, lisades, et ABC puhul on arengupotentsiaal kõige suurem.

Kuna ABC King veel ametlikult kaubamaja kontsernile ei kuulu, ei soostunud ka juhatuse esimees täpsemalt kommenteerima, millised uued tuuled jalatsiketis puhuma hakkavad.

"Kuna me veel päris omanikud ei ole, ei tahaks ma seda teemat etterutates kommenteerida,“ sõnas Puusepp.

"Praegu ootame Eesti ja Läti konkurentsiametilt luba, mille peaksime saama nii umbes poolteise kuu jooksul. Enne seda ei tahaks teemat kommenteerida. Selge on muidugi see, et kaubamajal, Suurtükil ja ABC-l on oskuste ja ostumahtude liitmisel uued potentsiaalid ja võimalused,“ selgitas mees, lisades, et tulevikus suudavad nad nii Eesti, kui ka Läti turul pakkuda paremat ja varieeruvamat jalatsivalikut.

Küsimusele, kas kaubamaja noolib veel mõnda jalatsimüüjat, vastas Puusepp, et praegu puuduvad ettevõttel taolised ambitsioonid.

"Kaubamaja, Suurtüki ja ABC kokku moodustavad juba sellise mahu, millega on võimalik väga jõudsalt edasi liikuda. Hetkel meil Eestis ostude, ettevõtte ülevõtmise näol ambitsioonid puuduvad,“ rääkis juhatuse esimees.

Eile sõlmisid Kaubamaja kontsern ja ASi ABC King ostu- müügilepingu, mille tulemusena omandab Kaubamaja pooleteise kuu jooksul 100% jalatsikaupmehest.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara