Kaubamaja: ABC Kingaga ostsime turuliidri

Tallinna kaubamaja juhatuse esimehe Raul
Puusepa sõnul langes valik ABC kasuks seetõttu, kuna tegemist on tugeva
turuliidriga, kellel on tugev märk ning meeskond.

"ABC näol on tegemist ühe väga selge turuliidriga, kellel on tugeva kaubamärk ja meeskond. Ma arvan, et meil on ABC-lt kõige rohkem üle võtta ja õppida,“ kommenteeris Puusepp, lisades, et ABC puhul on arengupotentsiaal kõige suurem.

Kuna ABC King veel ametlikult kaubamaja kontsernile ei kuulu, ei soostunud ka juhatuse esimees täpsemalt kommenteerima, millised uued tuuled jalatsiketis puhuma hakkavad.

"Kuna me veel päris omanikud ei ole, ei tahaks ma seda teemat etterutates kommenteerida,“ sõnas Puusepp.

"Praegu ootame Eesti ja Läti konkurentsiametilt luba, mille peaksime saama nii umbes poolteise kuu jooksul. Enne seda ei tahaks teemat kommenteerida. Selge on muidugi see, et kaubamajal, Suurtükil ja ABC-l on oskuste ja ostumahtude liitmisel uued potentsiaalid ja võimalused,“ selgitas mees, lisades, et tulevikus suudavad nad nii Eesti, kui ka Läti turul pakkuda paremat ja varieeruvamat jalatsivalikut.

Küsimusele, kas kaubamaja noolib veel mõnda jalatsimüüjat, vastas Puusepp, et praegu puuduvad ettevõttel taolised ambitsioonid.

"Kaubamaja, Suurtüki ja ABC kokku moodustavad juba sellise mahu, millega on võimalik väga jõudsalt edasi liikuda. Hetkel meil Eestis ostude, ettevõtte ülevõtmise näol ambitsioonid puuduvad,“ rääkis juhatuse esimees.

Eile sõlmisid Kaubamaja kontsern ja ASi ABC King ostu- müügilepingu, mille tulemusena omandab Kaubamaja pooleteise kuu jooksul 100% jalatsikaupmehest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara