Kaubamaja neelas ABC Kinga

Tallinna Kaubamaja ostis eile ASi ABC King,
lepinguga saab kaubamaja endale 9 ABC Kinga kauplust Eestis ja Lätis.

Koos veebruaris omandatud jalatsiäriga Suurtüki Kinga- ja Nahaäriga kuulub nüüd Kaubamaja kingapoodide ketti 27 kauplust, teatas firma.

Tehingu hinna avaldavad pooled peale tehingu lõplikku jõustumist.

ASi ABC King möödunud aasta käive oli veidi alla 200 miljoni krooni. Koos Suurtüki Kinga- ja Nahaäriga, mille käive oli möödunud aastal 100 miljonit krooni, on kKaubamaja kingamüügikettide kogukäive üle 300 miljoni krooni.

ABC Kinga ASi omanik ja juhataja Mikko Kuosmanen ütles, et kuigi initsiatiiv tehinguks tuli Kaubamaja poolt, oli tal ettevõtte müügihuvi pärast 15 tegevusaastat teatud määral olemas. „Minu pere elab alaliselt Soomes ning tundsin, et pärast aastatepikkust reisimist Soome ja Eesti vahel tahan rohkem keskenduda kodustele asjadele,“ selgitas Mikko Kuosmanen. „Siiski leppisime ostjaga kokku, et jään esialgu ettevõttesse tööle ja annan oma täieliku panuse ABC praktiliste küsimuste lahendamisel.“

”Hindan Kaubamaja uue omaniku rollis kõrgelt just seetõttu, et ta on ressursside ning majanduslike näitajate poolest parimas positsioonis, et arendada ja kasvatada ABC Kinga äritegevust,“ sõnas Mikko Kuosmanen. „Minu arvamuse kohaselt võimaldavad ABC hea meeskond ja töökultuur kasvatada ettevõtet praeguselt tasemelt 5-10 kordseks. Ostjakandidaate oleks olnud võib-olla veel teisigi, aga üheks minu valikukriteeriumiks oli Kaubamaja üles näidatud huvi pühenduda äritegevuse arendamisele.“

„Jalatsikaubandus eraldiseisvates spetsialiseeritud kauplustes on Tallinna Kaubamaja kontserni jaoks uus tegevusvaldkond, mis saab ABC Kinga ostuga väga jõulise täienduse,“ märkis Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „ABC King on 15 aastaga loonud tugeva jalatsimüügiketi, mis on koos 5000 kauplusega üle-euroopalise Ariston-Nord-West-Ring Schuh GmbH (ANWR) sisseostugrupi liige. Selline uus rahvusvaheline mõõde annab kaubamajale märkimisväärselt täiendavat oskusteavet ja lisab uue võimsa sisseostukanali.“

Puusepa sõnade kohaselt jätkavad Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvad kingaketid iseseisvalt. „Kaubamaja eesmärk on pakkuda erinevatele sihtrühmadele variatiivset kingavalikut erinevates hinnaklassides,“ selgitas Puusepp. „Kingapoodide keti opereerimine on Selveri keti, autokaubanduse ja ilupoodide keti I.L.U kõrval Kaubamaja kontsernile neljas strateegiline ärisuund, kus oleme laienemas ka Eesti piiridest väljapoole. Baltimaade turg on kaubamaja jaoks valitud ärisuundades perspektiivne ning suudame Eestis omandatud kogemusi edukalt üle kanda ka teistesse Balti riikidesse.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara