Konkurents sunnib piima hinda langetama

Suuremad poeketid on viimasel ajal
teravnenud konkurentsivõitluses langetanud piima hinda, mõneski kaupluses
müüakse piima, teenimata sentigi kasumit.

Prismas on odavaima 2,5-protsendise rasvasisaldusega piima hind viimastel nädalatel langenud 30 senti, Rimis aga 1 kroon ja 70 senti, kirjutas Postimees.

Prisma pressiesindaja Kadri Lainase sõnul on nad tarbijatele lubanud pakkuda kõige paremaid hindu ning selle lubaduse täitmise nimel tegutsetaksegi, tööstused ei ole väljamüügi hindu alandanud.

Rimi Eesti turundusjuhi Evelin Mägioja sõnul on nende poekett korrigeerinud paljude esmatarbekaupade, sealhulgas ka piima hinda, kuu aja eest maksis liitrine Alma kilepiim Rimis 10 krooni ja 90 senti, nüüd 9 krooni ja 20 senti.

Ka Mägioja põhjendab sammu kaupluseketi oma initsiatiiviga, mida tööstused toetanud ei ole, kahjumiga tema väitel ei kaubelda, kuid kasumit piima müügist ka ei saada.

Maxima pressiesindaja Erkki Erilaiu sõnul langetasid nad Maag Piimatööstuse toodete hindu, kuna Maag on ka ise hinda alla lasknud.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara