Stockmann sokutab püsiklientide laenuriski Nordeale

Stockmann suunab Soomes kõik oma
püsiklientide krediitarved Nordea panka.

Stockmanni kaubamaja püsiklientide krediitkaartide kontod tõstetakse augusti keskel ümber Nordeasse, vahendas Taloussanomat.fi ja küsis, kas püsikliendid jäävad sel juhul kaubamajale truuks.

Kui Stockmanni MasterCardi krediitkaardi omanikud Nordeat partneriks ei soovi, saavad nad krediitkaardi tavalise püsikliendikaardi vastu vahetada, kuid sellel ei ole krediidivõimalust.

Stockmanni püsikliendid on peaaegu et fanaatilised kaubamaja külastajad. Rohkem kui 60% klientidest on ette näidata kuldne püsikliendikaart. Kokku on Soomes, Venemaal ja Balti riikides 1,6 miljonit püsiklienti, neist 660 000 ostavad Stockmannist kaupu ka võlgu.

Kaubamaja turundusjuht Maaret Kuisma hindas muutust positiivsena. „Mulle tundub, et eriti sagedased kliendid on aru saanud, et soodustused jätkuvad ja neile tuleb lisagi. Inimesed jätkavad püsiklientidena ja kaartide kasutusvõimalused laienevad,“ sõnas ta.

Kuisma ütles, et ühe kaubamaja krediitkaart ei suuda kuigi kaua konkurentsivõimelisena püsida. Ta lisas, et krediitkaart ei muutu tasuliseks.

Nordea esindaja Pekka Nuuttila märkis, et klientide jaoks ei muutu kaubamajas midagi. „Püsikliendiprogramm on nende oma. Meie tegeleme vaid kaardi poolega,“ sõnas ta, lisades, et ei usu, et Stockmanni püsikliente võiks Nordea kaartide kasutamine häirida.

Kui Soomes hakkab uus kaardisüsteem tööle juba augustist, siis Eestis tuleb seda veel mõnevõrra oodata. Siinsed kaardid vahetatakse välja novembris.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Nicorex Baltic otsib HULGIMÜÜGI VALDKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

01. august 2017

Tarkvara

Majandustarkvara Profit – kõik mida ettevõtte juhtimiseks vajad

Majandustarkvara Profit pakub oma klientidele tasuta tarkvarauuendusi ja kasutajatuge, mis tähendab, et Profiti kliendid täiendavate lisakulutustega arvestama ei pea ning saavad alati töötada kõige kaasaegsema tarkvaraversiooniga. 

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Käsi­raamatud