Stockmann sokutab püsiklientide laenuriski Nordeale

Stockmann suunab Soomes kõik oma
püsiklientide krediitarved Nordea panka.

Stockmanni kaubamaja püsiklientide krediitkaartide kontod tõstetakse augusti keskel ümber Nordeasse, vahendas Taloussanomat.fi ja küsis, kas püsikliendid jäävad sel juhul kaubamajale truuks.

Kui Stockmanni MasterCardi krediitkaardi omanikud Nordeat partneriks ei soovi, saavad nad krediitkaardi tavalise püsikliendikaardi vastu vahetada, kuid sellel ei ole krediidivõimalust.

Stockmanni püsikliendid on peaaegu et fanaatilised kaubamaja külastajad. Rohkem kui 60% klientidest on ette näidata kuldne püsikliendikaart. Kokku on Soomes, Venemaal ja Balti riikides 1,6 miljonit püsiklienti, neist 660 000 ostavad Stockmannist kaupu ka võlgu.

Kaubamaja turundusjuht Maaret Kuisma hindas muutust positiivsena. „Mulle tundub, et eriti sagedased kliendid on aru saanud, et soodustused jätkuvad ja neile tuleb lisagi. Inimesed jätkavad püsiklientidena ja kaartide kasutusvõimalused laienevad,“ sõnas ta.

Kuisma ütles, et ühe kaubamaja krediitkaart ei suuda kuigi kaua konkurentsivõimelisena püsida. Ta lisas, et krediitkaart ei muutu tasuliseks.

Nordea esindaja Pekka Nuuttila märkis, et klientide jaoks ei muutu kaubamajas midagi. „Püsikliendiprogramm on nende oma. Meie tegeleme vaid kaardi poolega,“ sõnas ta, lisades, et ei usu, et Stockmanni püsikliente võiks Nordea kaartide kasutamine häirida.

Kui Soomes hakkab uus kaardisüsteem tööle juba augustist, siis Eestis tuleb seda veel mõnevõrra oodata. Siinsed kaardid vahetatakse välja novembris.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara