Viinavabrik peibutab alalisi kundesid soodushinnaga

Liviko püüab kliente oma esinduspoodidesse
meelitada harvaesineva kliendikaardisoodustusega, hõbeklient peab ostma 300
krooni eest napse kuus, et järgmise 30 päeva jooksul saada vägijooke 4% võrra
odavamalt, 600 krooni eest napsitav kuldkunde saab hinnaalandust 5%.

Ettevõtte juhatuse esimees Janek Kalvi selgitab, et hõbe- ja kuldjoodikuid peibutades peetakse silmas siiski turiste, keda on igast viiest ostjast neli, kirjutas SL Õhtuleht. Põhjanaabrid käivad regulaarselt Tallinnas kaubareisidel ja ägavad, kui peavad ka sõpradele hulgakaupa napsi kaasa tirima, nüüd on siis kaardiomanikel võimalus odavamalt saada. Suurel joodikul võib hind alaneda lausa hulgihinnani välja.

"Vaevalt keegi konstrueerib oma majanduslikku käitumist nii, et suurendab tarbimist, et saada kaupa soodsamalt," arutleb ta. Kalvi möönab, et kohalikule inimesele võivad kliendikaardi tingimused näida harjumatud, aga kaarte on tema sõnul antud ümmarguselt 1200, neist 95% välismaalastele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara