Kaupmehed võivad peagi suitsumüügil hätta jääda

See, et sigaretiaktsiis tõuseb 1. juulist
taas ligikaudu kümme krooni ühe suitsupaki kohta, ei ole enam peaaegu kellelegi
uudiseks, tõenäoliselt on vähesed kuulnud aga sellest, et kümnete miljonite
Eestisse valmis ostetud suitsupakkide müümisega on hulgiladudel ja kaupmeestel
aega vaid septembri lõpuni.

Tähtaja sätib paika tõsiasi, et juulist tõusva aktsiisimaksu kõrval võetakse kasutusele ka uued maksumärgid ning vanade märkidega kaupa tohib müüa vaid 30. septembrini, kirjutas Postimees. Pärast seda ei ole kauplustel või hulgimüüjatel – sõltub, kelle ladudes suitsumäed seisavad – aga muud teha, kui need ära hävitada.

Sigarettide sissetooja Scandinavian Tobacco juhataja Juhan Matti sõnul jääb jääke kindlasti erinevatesse kauplustesse, aga võib-olla ka mõne hulgimüüja juurde. Ainus viis nende pealt ka pärast septembrit teenida on need hävitamisele suunata, sest siis saab riigilt tagasi nende eest makstud aktsiisiraha, sigaretipaki enda hinna peab müüja aga ikkagi kahjumisse kandma.

Kui suured sigaretivarud Eestis juba on, selle kohta annavad ametkonnad erinevaid hinnanguid, rahandusministeeriumi arvates peaks varudest jätkuma suve lõpuni, konjunktuuriinstituudi juhi Marje Josingu hinnangul on Eestisse aga toodud üheksa kuu sigarettide tagavara.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara