Prisma käive kasvas aasta esimese viie kuuga 16%

Prisma Peremarket kasvatas käesoleva aasta
esimese viie kuuga müüki 16%. Lisaks kasvas samal perioodil Prisma klientide arv
300 000 võrra. P

Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavaineni sõnul näitavad Prisma müügi, klientide ja tulemi kasv, et Eesti kõige soodsama ostukorviga ja madala müügikattega on võimalik Eesti jaekaubandusturul teha väga hea tulemus, teatas firma.

„Lisaks müügi ja klientide arvu kasvule on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga meie tulem pea kahekordistunud. See aga näitab, et müügikatet madalana hoides ja Eesti kõige odavamat ostukorvi pakkudes on võimalik saavutada suurepärane majandustulemus,“ sõnas Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen. „Kuna korraldame oma tööd efektiivselt saame pakkuda üheaegselt madalat müügikatet ning laia ja kvaliteetset kaubavalikut. Efektiivsus ei seisne aga meie jaoks mitte töötajatest viimase välja pigistamises, vaid selles, et loome tööd hõlbustavad töötingimused.“

Prisma Peremarketi auditeerimata tulemuse kohaselt kasvas ettevõtte müük 2008. aasta esimese viie kuu jooksul 16% küündides 1 miljardi kroonini. Samal perioodil kasvas ka klientide arv 300 000 võrra. Kui eelmise aasta esimese viie kuuga sooritati Prismades 3,9 miljonit ostu, siis käesoleva aasta samal perioodil 4,2 miljonit. „Eriti head on need tulemused arvestades asjaolu, et aasta jooksul ei ole meile lisandunud uusi kauplusi, seega on tulemuse taga reaalne müügi ja efektiivsuse kasv,“ lisas Lihavainen.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara