Kommentaar: õnneks on ainult igavad reklaamid igal pool väljas

Reklaamibüroo Korpus copy Allan
Hmelnitski tõdeb aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, et õnneks ainult
hallid ja igavad reklaamid igal pool väljas, saab rahulikult suve
nautida.

Armas lugeja. Praegu on selline tore suveaeg, kus tuleb nautida loodusnähtuseid - äikest, päikest, vett ja vilet. Ja kui tavaliselt inimesed kaeblevad reklaami ahistava lopsakuse üle, siis praegu selleks põhjust pole. Õnneks ainult hallid ja igavad reklaamid igal pool väljas. Võime rahulikult suve nautida ja omi mõtteid mõelda. Aitäh reklaamitegijad!

Ainsad, kes silma torkasid olid mõned automüüjad, kes väheke pungestasid. Näiteks Mere puiesteel oli üks auto majaseina peale rippuma tõmmatud. Täitsa ohtliku mulje jättis. Mina sinna reklaami alla igaks juhuks ei läheks. Ja Õismäe poole sõites oli üks autoplats vaese VW põrnika posti otsa ajanud. See ka vahva müüginipp - pane kaup posti otsa, küll siis ostetakse.

Ah jaa, veel panin tähele, et just nüüd suve hakul on ilmunud hästi palju toredaid lastele suunatud alkohoolseid jooke turule. Igasugused kommimaitsega lahjad laked, millega "barely legal" tüdrukutel hea oma ajusid pehmeks tõmmata. Ja reklaamid on ka neile vastavad - sellised, mida minu 10aastane tütar on märganud ja kiidab. Näiteks lastefilmi stiilis lugu arheoloogionust, kes leiab maa seest vanaaegse pudeli, mille abil ürginimesed peo käima tõmbasid. Aitäh, meie omal ajal pidime koolipidudel haljast viina või õlut kaanima, meie lastele on aga lahked onud kommiloputusvee ise viinaga ära seganud. Suur, suur tänu ja ilusat suve.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara