Autor: Kaubandus.ee • 26. juuni 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Atria: tehingu eesmärk on saavutada teine koht turul

Atria Baltic turundusdirektor Riina Aamisepp kommenteeris AS Wõro Kommertsi ja AS Vastse-Kuuste Lihatööstuse ostmist, et tehingu eesmärk on pakkuda teravamat konkurentsi liidrile ning saavutada teine koht turul.

Tehingu lõplik teostumine eeldab Eesti konkurentsiameti heakskiitu, kuid Aamiseppa sõnul ei tohiks ametiga erilisi probleeme olla. „Konkurentsiametiga ei tohiks probleeme olla, kuna konkurentsi me ei ohusta. Kindlalt ei saa ette öelda kuidas läheb, kuid oleme ennast hästi ette valmistanud,“ lisas ta.

„Juhtimine ettevõtetes jääb kohalikuks nagu ka Valga lihatööstuses. Algab integratsiooniprotsess ning kohalikud juhtkonnad on sinna kaasatud,“ ütles Aamisepp.

„Samuti jääb töötajaskond samaks. Säilivad kaubamärgid ja identiteet. Kuid koostöös Atriaga saame pakkuda teravamat konkurentsi liidrile,“ rääkis turundusdirektor.

„Tehingu eesmärk on saavutada teine koht turul,“ lisas ta.

„Jõud on kontsentreeritud Eesti turule ning lähiperspektiivis on Eesti fookuses. Kuid meil on müügikanalid olemas Leedus ja Lätis ning hoiame neil turgudel silma peal,“ märkis Aamisepp.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757