Poodide allahindluskampaaniad on reklaamitrikk

Pärast jaanipäeva alanud hinnaralli, kus
soodushinnaga pakutakse kõikvõimalikku kraami aluspesust koduelektroonikani, on
suuresti reklaamitrikk, sest meie poodide allahindlused jäävad muu maailma
omadele kaugelt alla.

Praegu müüvad (suve)kaupa tavalisest mõnevõrra odavamalt näiteks Zara, Montoni, A G, Mango, K-Arvutisalongi, PTA, Sportlandi, Terranova, Promodi jt poed, kohati on madalam hind välja kuulutatud juba ka Tallinna Kaubamajas ja Stockmannis, kuid lauskampaania algab seal alles juulis, kui näiteks Kaubamaja lubab mõne asja koguni 80% odavamalt müügile panna, kirjutas SL Õhtuleht. "Stockmannis on hinnasoodustus 40–60%," teatab tolle kaubamaja turundusjuht Krista Luhaste juuli allahindluse kohta.

Samas võib nii mõnigi ostja pettuda selles, et pood lubab vitriiniplakatil küll kuni 70% allahindlust, kuid riiulis tuhnides leiab tavaliselt vaid 20–30% odavamat kaupa, samas pole kliendi selline eksitamine seadusega vastuolus. "Kõik oleneb sellest, kuidas on reklaam esitatud: kui silt ütleb "Kõik tooted –50%", peabki olema alla hinnatud kogu kaup. Kui aga reklaamis on sõna "kuni", võib poes olla ka muu allahindlusprotsendiga kaupa," selgitab tarbijakaitse avalike suhete juht Hanna Turetski, lisades, et allahinnatud kaubal peab alati olema nähtaval ka vana hind.

Eesti allahindluste väiksuse põhjuseks olevat Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektori Enn Pareli väitel aga ostjate ja kauba vähesus: "Eestis müüdavad kaubakogused on tunduvalt väiksemad kui mõnes suures riigis, näiteks Kaubamaja ei osta moekauba üht mudelit reeglina sisse üle 12 eseme."

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara