Balbiino: reklaam aitab nii õlut kui jäätist müüa

AS Balbiino turundusjuht Teet
Anier kommenteeris eile A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi poolt välja öeldud
väidet, et reklaam ei mõjuta inimesi jooma, öeldes, et reklaam aitab kindlasti
nii õlut kui jäätist müüa.

„Ma ei tahaks siin Tarmo Noobiga vaidlema hakata, kui ta nii ütles, aga ma pean ütlema, et vaidleks sellele väitele vastu,“ sõnas Anier ning lisas, et selleks ju reklaame tehaksegi.

„Reklaam aitab kaupa müüa, kohati on selle tulemust lihtsalt raske mõõta.“ Küsimusele, kuidas on reklaam Balbiino tooteid aidanud müüa, vastas Anier, et otseselt ei ole uuringut tehtud ja ega uuring ka alati täpset tulemust ei näita. Balbiino teeb Anieri sõnul jäätisele, mis on selge impulsstoode ja mõjutatud tihti ilmast, reklaami hooajal ja enne hooaega. „Kui ikka vihma sajab ja reklaami on tehtud, siis müük ei lähe,“ ütles Anier.

Aripaev.ee küsis tänase päevaküsimuse raames: "Kas usute, et reklaam ei mõjuta õlletööstust?"

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara