Rimi: Eesti tugevat õlletarbimise kultuuri reklaam ei kõiguta

Rimi ja Säästumarketite turundus- ja
kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja sõnul on eestlane õllejooja rahvas ja
reklaamimahu suurendamine või vähendamine tarbimisele kiiret mõju ei
avalda.

„Õlletarbimise kultuur on Eestis tugevalt välja arenenud. Oluline reklaamimahu suurendamine või vähendamine ei pruugi seega kaasa tuua erilisi muudatusi tarbijaskonna suuruses, vähemalt mitte paari aasta jooksul,“ ütles Mägioja aripaev.ee päevaküsimusele vastates.

„Üksiku toote või brändi reklaamid avaldavad kogu kategooriale suuremat mõju, kui tegemist on täiesti uut laadi, senini vähe reklaamitud või väikese tarbijaskonnaga toodetega,“ rääkis turundusjuht ning lisas, et tänases turusituatsioonis suunavad õllereklaamid pigem ostuotsust ühe või teise brändi kasuks, samas kui mitte-alkohoolsete õllede reklaam võiks mõjuda müükide suurenemisele kogu kategoorias.

A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noop tõi Eesti Õlletootjate Liidu uuringu tutvustamisel välja, et reklaam ei mõjuta inimesi rohkem õlut jooma, millest tulenevalt küsis aripaev.ee tänase päevaküsimuse raames kas te usute, et reklaam ei mõjuta õlletööstust.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Blogid

Statistika

Teabevara