Wõro: reklaam mõjutab kindlasti õlle müüki

Wõro Kommerts turundusjuht Rene Kiis
kummutas aripaev.ee-le antud kommentaaris eile A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi
poolt välja öeldud väite, just nagu ei mõjutaks reklaam mingil moel õlle
müüki.

„Kindlasti mõjutab reklaam õlle müüki. Kas kaudselt või otseselt, nagu igasugune reklaam mõjutab kauba müüki,“ ütles Kiis ning lisas, et reklaam võib mõjuda otse mingi toote ostmisele või kaudselt kaubamärgi tuntuse läbi ja mõlemal on ju üks tulemus - see suurendab kauba ostetavust.

Kiisi sõnul ei saa rääkida, et reklaam ei mõjuta inimest õlut ostma juba sellepärast, et õlu ei ole igapäevane kaup, vaid rohkem ikka reklaamist või emotsioonist ajendatud.

Küsimusele, kuidas on reklaam mõjutanud Wõro toodete müüki, vastas Kiis, et tunda on andnud küll ja müük on kampaaniate käigus ikka 30-50% kasvanud. „Reklaam mõjutab igasuguste toodete müükin“ nentis ta.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara