Wõro: reklaam mõjutab kindlasti õlle müüki

Wõro Kommerts turundusjuht Rene Kiis
kummutas aripaev.ee-le antud kommentaaris eile A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi
poolt välja öeldud väite, just nagu ei mõjutaks reklaam mingil moel õlle
müüki.

„Kindlasti mõjutab reklaam õlle müüki. Kas kaudselt või otseselt, nagu igasugune reklaam mõjutab kauba müüki,“ ütles Kiis ning lisas, et reklaam võib mõjuda otse mingi toote ostmisele või kaudselt kaubamärgi tuntuse läbi ja mõlemal on ju üks tulemus - see suurendab kauba ostetavust.

Kiisi sõnul ei saa rääkida, et reklaam ei mõjuta inimest õlut ostma juba sellepärast, et õlu ei ole igapäevane kaup, vaid rohkem ikka reklaamist või emotsioonist ajendatud.

Küsimusele, kuidas on reklaam mõjutanud Wõro toodete müüki, vastas Kiis, et tunda on andnud küll ja müük on kampaaniate käigus ikka 30-50% kasvanud. „Reklaam mõjutab igasuguste toodete müükin“ nentis ta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara