Tehing maailma õlleturu uue liidri sünniks on lähedal

USA õlletootja Anheuser-Busch peab
erinevalt varem avaldatud eitavast seisukohast nüüd aktiivselt läbirääkimisi
ettevõtte müügiks Belgia päritolu InBev'ile, tehingu teostumisel sünniks maailma
suurim pruulikoda.

Sellist infot andsid eile õhtul asjaga kursis olevad inimesed, kirjutas New York Times. Võimaliku tehingu täpsed tingimused pole teada, kuid allikate väitel andnud InBev märku nõusolekust maksta rohkem algselt juunis pakutud 65 dollarist aktsia kohta (kogu tehing olnuks sel juhul 46,3 mld dollarit).

Kui müük toimub, riskib Anheuser tagasilöögiga poliitikute ja tarbijate poolt, kes toetasid ettevõtte jäämist iseseisvaks. Ta on USAs ikooni staatuses õllebrändi Budweiser tootja. InBev'ile kuuluvad Stella Artois, Beck's ja Bass. Kauba kordaminekul tekiks hiiglane jaotusvõrguga üle maailma.

Peale eelmisel kuul tehtud algset pakkumist käivitus aga ettevõtete vahel kibe sõnasõda ja süüdistuste loopimine. InBev üritas kohalt kangutada teise poole juhtkonda, Anheuser aga süüdistas teda äri ajamises Kuubal, kelle suhtes USA on kehtestanud täieliku kaubandusembargo.

Võitlus õlleturul ja konsolideerumised peegeldavad ka tootmiskulude kasvu õlle põhitooraine teravilja puhul. Praegused maailma turuliidrid InBev ja SABMiller on turuosa pärast teravalt võidelnud. Londonis baseeruv SABMiller on praegu esikohal, kuid siin kõne all oleva tehingu teokssaamisel mööduks InBev temast.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara