Punane Selver: klient on õhtuse piirangu muutmisega rahul

Lasnamäel asuva Punase Selveri juhataja
Terje Lutsu sõnul on kliendid uuest seadusemuudatusest teadlikud ja selle üle
rahulolevad.

Aripaev.ee küsimusele, kuidas möödus esimene päev peale alkoholi müügipiirangu viimist kella 22-le, vastas Punase Selveri juhataja Terje Luts, et vihmase ilma tõttu jäi klientide arv kesiseks ning seetõttu ei ole eilne päev just parim järelduste tegemiseks.

„Peale kaheksat õhtul massilist alkoholi ostmist märgata ei olnud. Osteti tavapäraselt nii lahjasid kui kangeid alkohoolseid jooke,“ kirjeldas Luts eilset õhtupoolikut. Juhataja sõnul olid kliendid õhtuse piirangu muutumisest teadlikud ning paistsid rahulolevad. „Tulevikus usun õhtuse tipptunni nihkumist ja kaupluse külastatavuse suurenemist paari tunni võrra,“ rääkis Luts.

Lutsu sõnul tuli hommikune piirang klientidele üllatusena, kuigi hommikused ostud põhiliselt lahjade alkohoolsete jookide näol on olnud tagasihoidlikud.
Küsimusele, kas lähitulevikus on oodata alkoholimüügi kasvu, vastas Luts eitavalt.

„Lähiajal alkoholimüügi suurt kasvu ei usu. Pigem mõjutab klientide ostuotsust alkoholiaktsiisi tõus, mis on alkoholi hindu märkimisväärselt tõstnud. Teatud määral mängib siin rolli ka eestimaalaste ettevarumise harjumus. Ka eelmiste alkoholiaktsiisi tõusude korral oleme märganud tendentsi, et vahetult enne hinnatõusu alkoholi müük suureneb, siis järsult langeb ja tasapisi stabiliseerub. Iga aastaga muutub aga ettevarumise trend väiksemaks. Hinnatõus võib põhjustada ka klientide tarbimisharjumuste muutumist,“ rääkis Luts.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara