Tervislik toit tõi McDonald’sile priskema tulu

Kiirtoidukett McDonald’s, mis on Rootsis
läinud uue strateegia teed, pakkudes rohelisemat ja tervislikumat toitu, lööb
muudatuste tõttu varasemaid rekordeid.

McDonald’si menüüs on nüüd muu hulgas näiteks väherasvane mahepõllumajanduslik piim, Go Greeni oasalat ja täisteraleib. Kokku võib keti Rootsi 230 kiirtoidurestoranis endale toidu tellida 300 erineva menüüvaliku seast, millest järjest suurema osa moodustab senisest tervislikum toit, kirjutas di.se.

Keti uus põhimõte on nüüd senise kiirtoidu asemel hea kiirtoit, mis on Rootsis viimase 20 kuu jooksul müügirekordi toonud 18 kuul.

McDonald’sil oli kümnendi algul väljakujunenud turgudel kõikjal rasked ajad. Paari aastaga langes müük, tugeva löögi andis dokumentaalfilm „Super size me“.

„Otsustasime, et uute restoranide avamise asemel asume suurendama olemasolevate restoranide kliendibaasi. Eesmärkideni oleme jõudnud menüü jõulise laiendamise ja uuendamisega,“ rääkis McDonald’si Rootsi esinduse kommunikatsioonijuht Raymond Mankowitz.

Muudatused on andnud häid tulemusi. Möödunud aastal tõusis klientide arv Rootsis 4,5 miljonini ja käive ulatus esimest korda üle 4 miljardi Rootsi krooni (ligi 7 miljardi Eesti kroonini).

Kiirtoiduketti nõustava konsultatsioonifirma Cordial juht Linus Malmberg ütles, et ettevõte on läbi teinud suurima sõjajärgse muutuse.

Möödunud aastal müüdi Rootsi McDonald’si restoranides 1500 tonni salatit. Uue Happy meal’i kasutuselevõtust möödunud aasta aprillis müüdi aasta lõpuni 322 tonni porgandeid ja 304 tonni õunu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara