Autor: Kaubandus.ee • 28. juuli 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaupmehed ajavad loodusliku kilekoti jutuga tarbijale puru silma

Biolagunev ja lagunev kilekott on reaalsuses kaks erinevat asja ning tihti ajavad kaupmehed imagoloogilistel eesmärkidel tarbijale puru silma, kirjutas Eesti Ekspressi ajakirjanik Toivo Tänavsuu oma blogisissekandes.

Pakenditootja Estiko Plastar tegevjuht Triin Anette Kaasik ütles, et biolagunev ning lagunev kilekott aetakse toodetena tihtilugu omavahel sassi. “Kui viskaksin tavalise kilekoti metsa alla, siis kümne aasta pärast oleks see endiselt seal. Kui aga viskaksin laguneva kilekoti metsa alla, siis kümne aasta pärast oleksid seal tükid, millest suur osa oleks huumusega segunenud,” ütleb Kaasik.

Biolagunevaid pakendeid toodetakse tema sõnul maisitärklise baasil tehtud graanulitest ja see ei sisalda tilkagi naftat, näidates välitingimustes kõdunemise märke juba paari nädalaga. Lagunevate pakendite kile laguneb kiiremini väikesteks tükikesteks ja seguneb seega paremini huumusega.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757