Comarket: võidavad ostjad, kel on palju aega ja tasuta transport

Säästukauplusteketi Comarket tegevdirektori
Ando Nõupuu hinnangul ei saa säästukette majanduskeskkonna jahtudes suurteks
võitjateks pidada, kuna transport on kallis.

Samas on Comarketi käive 2008. aasta esimesel poolaastal võrreldes 2007. aastaga sama perioodiga kasvanud 21% ning klientide arv 6%.

„Enamus Comarketi kauplustest paikneb elurajoonides, kus paljud kliendid ei kasuta kaupluse külastamiseks isiklikku sõidukit,“ selgitas Nõupuu firma edu põhjust.

Kuna inimesed on hakanud säästma transpordikuludelt, siis ei ole tema sõnul säästukaupluste sagedane külastamine mõistlik. Nõupuu avas tausta, öeldes, et kui hinnavahe elurajooni ja piirkondlikus säästukaupluses on 1-2%, siis säästukauplusest saab nn odavamalt kaupu osta vaid juhul, kui ostukorv on suurem kui 1000 krooni.

„Jaekaubanduses võidavad need ostjad, kes arvutada oskavad, ning need ostjad, kellel on palju aega ja transport tasuta. Kaotavad aga valmistoitude ja poolfabrikaatide müüjad,“ arvas ta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara