Comarket: võidavad ostjad, kel on palju aega ja tasuta transport

Säästukauplusteketi Comarket tegevdirektori
Ando Nõupuu hinnangul ei saa säästukette majanduskeskkonna jahtudes suurteks
võitjateks pidada, kuna transport on kallis.

Samas on Comarketi käive 2008. aasta esimesel poolaastal võrreldes 2007. aastaga sama perioodiga kasvanud 21% ning klientide arv 6%.

„Enamus Comarketi kauplustest paikneb elurajoonides, kus paljud kliendid ei kasuta kaupluse külastamiseks isiklikku sõidukit,“ selgitas Nõupuu firma edu põhjust.

Kuna inimesed on hakanud säästma transpordikuludelt, siis ei ole tema sõnul säästukaupluste sagedane külastamine mõistlik. Nõupuu avas tausta, öeldes, et kui hinnavahe elurajooni ja piirkondlikus säästukaupluses on 1-2%, siis säästukauplusest saab nn odavamalt kaupu osta vaid juhul, kui ostukorv on suurem kui 1000 krooni.

„Jaekaubanduses võidavad need ostjad, kes arvutada oskavad, ning need ostjad, kellel on palju aega ja transport tasuta. Kaotavad aga valmistoitude ja poolfabrikaatide müüjad,“ arvas ta.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Grossi Toidukaubad: tööajaarvestus muutus kordi lihtsamaks

Grossi Toidukaupade poeketi operaatorfirma OG Elekra AS võttis suvel kasutusele uudse Begin’i tarkvararakenduse, mis muudab aeganõudva tunni- ja tükitöö arvestuse paberil automatiseerituks igakuiseks tööaruannete esitamise ning palgaarvestuse ajakokkuhoidvamaks ja läbipaistvamaks.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Käsi­raamatud