Hesburger: meil müük langenud ei ole

Kiirtoidurestoranide ketis Hesburger on ka
sel aastal näha kasvunumbreid, küll mitte nii suuri kui aasta või kaks tagasi,
kuid siiski.

„Iseenesest on olukord selline, et need inimesed, kes käivad kogu aeg väljas söömas, on hakanud käima odavamates kohtades, ja need, kes käisid odavamates kohtades, söövad nüüd kodus. Meil müük langenud ei ole,“ rääkis Hesburgeri arendusjuht Toomas Veersalu.

Seega on olukord suhteliselt tasakaalustatud ja mõne võrra on käive ka kasvanud. Burgeriketi arendusdirektori andmetel ei ole müügikasv olnud küll nii suur kui aasta või kaks tagasi, samas ei saa ka kurta.

Veersalu sõnul on mõneti tulemustele kaasa aidanud ka see, et majandus hakkab kriisi minema, mis toob kaasa toorainete hinnalanguse. Praegu seda veel toimunud ei ole, kuid mees usub, et küll see peagi tuleb. Vähemalt viimasel ajal ei ole enam olnud tõusu. Samuti mõjub tegevusele hästi tööjõuturu parem seis. „Töötajaid on rohkem saada ja palgasurve ei ole seega ka nii tugev,“ sõnas ta.

Üldiselt Hesburgeri esindaja firmat kuigi suureks võitjaks majanduslanguses ei pea. Olukord on normaalne. „Aga majandus ei ole ka eriti hullu seisus. Kui peaks tulema 5-6% langus, siis vähenevad kindlasti ka meie tulud,“ märkis Veersalu ja lisas, et sellisesse stsenaariumi ta siiski ei usu.

Et majandust ka omalt poolt veidi turgutada, ostab Hesburger võimalikult palju toorainet kohalikelt tootjatelt. „Anname sellega kohalikele tööd, nemad teenivad sellega raha ja tulevad siis ehk enam ka meile sööma,“ oli Veersalu optimistlik.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara