Hesburger: meil müük langenud ei ole

Kiirtoidurestoranide ketis Hesburger on ka
sel aastal näha kasvunumbreid, küll mitte nii suuri kui aasta või kaks tagasi,
kuid siiski.

„Iseenesest on olukord selline, et need inimesed, kes käivad kogu aeg väljas söömas, on hakanud käima odavamates kohtades, ja need, kes käisid odavamates kohtades, söövad nüüd kodus. Meil müük langenud ei ole,“ rääkis Hesburgeri arendusjuht Toomas Veersalu.

Seega on olukord suhteliselt tasakaalustatud ja mõne võrra on käive ka kasvanud. Burgeriketi arendusdirektori andmetel ei ole müügikasv olnud küll nii suur kui aasta või kaks tagasi, samas ei saa ka kurta.

Veersalu sõnul on mõneti tulemustele kaasa aidanud ka see, et majandus hakkab kriisi minema, mis toob kaasa toorainete hinnalanguse. Praegu seda veel toimunud ei ole, kuid mees usub, et küll see peagi tuleb. Vähemalt viimasel ajal ei ole enam olnud tõusu. Samuti mõjub tegevusele hästi tööjõuturu parem seis. „Töötajaid on rohkem saada ja palgasurve ei ole seega ka nii tugev,“ sõnas ta.

Üldiselt Hesburgeri esindaja firmat kuigi suureks võitjaks majanduslanguses ei pea. Olukord on normaalne. „Aga majandus ei ole ka eriti hullu seisus. Kui peaks tulema 5-6% langus, siis vähenevad kindlasti ka meie tulud,“ märkis Veersalu ja lisas, et sellisesse stsenaariumi ta siiski ei usu.

Et majandust ka omalt poolt veidi turgutada, ostab Hesburger võimalikult palju toorainet kohalikelt tootjatelt. „Anname sellega kohalikele tööd, nemad teenivad sellega raha ja tulevad siis ehk enam ka meile sööma,“ oli Veersalu optimistlik.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara