Säästumarket: võitjaks on klient

Rimi kontserni kuuluvate Säästumarketite
formaadijuhi Regina Velberti hinnangul on majanduskeskkonna jahtumisel suurim
võitja klient.

„Kuna klient on tähelepanelik ja jälgib kaubandusturul toimuvat, siis see omakorda on survestanud kaupmehi langetama hindu. Majanduskasvu aeglustudes näevad ettevõtted aina rohkem vaeva klientide võitmiseks ja kahtlemata on lõppkokkuvõttes võtjaks klient,“ sõnas Velbert.

Säästumarketid on käesoleva aasta esimesel poolel võrreldes aastataguse ajaga saanud juurde hinnanguliselt 17% klientidest. Üheks põhjuseks on Velberdi hinnangul üldine elukalliduse tõus, mis on pannud kliendid otsima soodsamaid kaupu ja paremaid pakkumisi. „Säästumarket on alati olnud tuntud turu parimate hindade poolest,“ märkis ta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara