Larin: kaubamärgiga läbimurdmine tähendab tõsist tegu

Silvano Fashion Groupi (SFG) juht Peeter
Larin ütles aripaev.ee-le, et oma kaubamärgiga läbimurdmine tähendab Euroopa
mastaabis tõsist tegu.

"P C on Euroopa mastaabis kindlasti arvestatava suurusega kaubamajade kett ja oma kaubamärgiga läbi murdmist tuleb pidada tõsiseks teoks. Oma toote brändimine Lääne-Euroopas on kulukas ja aega nõudev protsess. Nagu ka teates kirjas, kujuneb 2009. aasta testperioodiks. Peale selle perioodi lõppu saab hinnata, kui olulise sündmusega tegu on," kommenteeris Larin Baltika teadet hulgimüügi laiendamisest Lääne-Euroopasse.

Larin lisas, et SFG lähiaastate strateegia on jae- ja hulgimüügi arendamine oma tänastel sihtturgudel, milleks on Venemaa, Ukraina, Valgevene, Balti riigid, Poola ja Soome.

"Silvano FSL tehinguga ei oska seda teadet võrrelda, tegemist on sisult täiesti erinevate sündmustega," märkis Larin.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara