Larin: kaubamärgiga läbimurdmine tähendab tõsist tegu

Silvano Fashion Groupi (SFG) juht Peeter
Larin ütles aripaev.ee-le, et oma kaubamärgiga läbimurdmine tähendab Euroopa
mastaabis tõsist tegu.

"P C on Euroopa mastaabis kindlasti arvestatava suurusega kaubamajade kett ja oma kaubamärgiga läbi murdmist tuleb pidada tõsiseks teoks. Oma toote brändimine Lääne-Euroopas on kulukas ja aega nõudev protsess. Nagu ka teates kirjas, kujuneb 2009. aasta testperioodiks. Peale selle perioodi lõppu saab hinnata, kui olulise sündmusega tegu on," kommenteeris Larin Baltika teadet hulgimüügi laiendamisest Lääne-Euroopasse.

Larin lisas, et SFG lähiaastate strateegia on jae- ja hulgimüügi arendamine oma tänastel sihtturgudel, milleks on Venemaa, Ukraina, Valgevene, Balti riigid, Poola ja Soome.

"Silvano FSL tehinguga ei oska seda teadet võrrelda, tegemist on sisult täiesti erinevate sündmustega," märkis Larin.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara