Autor: Kaubandus.ee • 18. august 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Larin: kaubamärgiga läbimurdmine tähendab tõsist tegu

Silvano Fashion Groupi (SFG) juht Peeter Larin ütles aripaev.ee-le, et oma kaubamärgiga läbimurdmine tähendab Euroopa mastaabis tõsist tegu.

"P C on Euroopa mastaabis kindlasti arvestatava suurusega kaubamajade kett ja oma kaubamärgiga läbi murdmist tuleb pidada tõsiseks teoks. Oma toote brändimine Lääne-Euroopas on kulukas ja aega nõudev protsess. Nagu ka teates kirjas, kujuneb 2009. aasta testperioodiks. Peale selle perioodi lõppu saab hinnata, kui olulise sündmusega tegu on," kommenteeris Larin Baltika teadet hulgimüügi laiendamisest Lääne-Euroopasse.

Larin lisas, et SFG lähiaastate strateegia on jae- ja hulgimüügi arendamine oma tänastel sihtturgudel, milleks on Venemaa, Ukraina, Valgevene, Balti riigid, Poola ja Soome.

"Silvano FSL tehinguga ei oska seda teadet võrrelda, tegemist on sisult täiesti erinevate sündmustega," märkis Larin.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757