Puusepp: poliitikud ja ajakirjandus on pessimistlikumad kui tarbija

Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul
Puusepp märkis, et kuigi suur tarbimisbuum on läbi, siis pole tarbijad siiski
nii pessimistlikud kui poliitikud ja ajakirjandus.

„Jah, suurt tarbimisbuumi enam ei ole, kuid ometi ei ole tarbijad eriti pessimistlikud. Poliitikud, kellele see on kasulik, ja ajakirjandus on pessimistlikumad kui tarbija,“ märkis Puusepp.

Kontserni majandustulemusi kommenteerides ütles Puusepp, et vaatamata suuremale langusele tuli poolaasta kasuminumber siiski oodatust parem.

„Me ei ole kunagi prognoose avaldanud, aga jah, tulemus oli hea. Kõige suurem erinevus prognoosi ja tegelikkuse vahel oli mõju, mis kaasnes Selveri laiendamisega. Sealsed tulemused olid ka remonti arvestades paremad, kui ootasime,“ rääkis ta.

Selveri keti kolm kauplust olid käesoleva aasta esimeses pooles remondis. Pirita Selver oli suletud pooltesti kuud, Krooni Selver 2 nädalat, Järve Selveris käisid remonttööd 4 kuud – kauplus oli samal ajal siiski avatud.

Kuigi kontsern on tänavu teinud suuri investeeringuid, ei kavatseta edaspidi siiski paigale istuma jääda. „Tänased tulemused võiksid olla palju paremad, kui nad on. Tegelikult me ju mõtleme, millised nad võiksid olla poole või kahe aasta pärast. Areng ei jää seisma. Kavatseme investeerida ka edaspidi. Kõigepealt on meil plaanis oma programm Lätis täide viia,“ rääkis Puusepp tulevikuplaanidest.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara