Rimi juht: Kaubamaja tulemused kauplustest välja ei paista

Tallinna Kaubamaja kontserni poolaasta
tulemusi kommenteerides ütles Rimi Hypermarketite keti juht Andrija Lilleoja, et
kauplustes käies kasumi langus välja ei paista.

„Meie näeme kasuminumbreid kliendi pilgu läbi. Kui jalutame kaupluses, siis vaatame neis ringi kliendi pilguga. Praegu nähtavast ei oskaks midagi öelda, kas on hästi või halvasti. Suuremaid muudatusi ei ole täheldanud, välja arvatud ehitustegevus,“ märkis Lilleoja.

Tema sõnul on Rimil jahtuvas majanduskeskkonnas läinud väga hästi ja oma esimese poolaasta tulemustega ollakse rahul.

„Tarbijate ostukäitumine ei ole üldiselt muutunud. Muutunud on küll ostukorv. Selle tõus ei ole olnud nii kõrge, kui oli planeeritud, aga paanikaks põhjust ei ole. Inimesed käivad endiselt poes ja Rimil läheb väga hästi,“ rääkis peamiselt toidukaupu müüva keti juht.

Rimi Eesti käive kasvas käesoleva aasta esimese poolega 9% ehk 190,6 miljoni euroni (2,98 miljardi kroonini). Kasuminumbreid Rimi eraldi kvartalite kohta ei avalda.

Selverite kett tegi sama ajaga 1,93 miljardi kroonise käibe, kasvades 12%. Selveri maksueelne puhaskasum ulatus 46,5 miljoni kroonini, mis on 43,2 miljoni krooni võrra vähem kui mullu samal perioodil. Selveri kasumit mõjutasid ümberehitustööd Tallinnas Järve ja Pirita Selveris ning Rakveres Krooni Selveris ning uute kaupluste avamiseelsed kulutused.

Kaubamaja kontserni käive ulatus esimesel poolaastal üle 3 miljardi krooni, kasvades aastaga 9%. Selveri keti agressiivse laienemise mõjul kujunes Tallinna kaubamaja kontserni poolaasta puhaskasumiks 98,3 miljonit krooni, mis on 42% võrra vähem kui mullu samal ajal.

II kvartalis kasvas Kaubamaja käive 1,576 miljardi kroonini 59 miljoni krooni võrra ehk 4%. Kontserni puhaskasum, mis oli mullu II kvartalis 93,6 miljonit krooni, langes tänavu samal ajal 30,75 miljonini ehk 67 protsendi jagu.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara