Juubelikaupade tootjad hõõruvad rahulolust käsi

Kui veel veebruaris kasutas Eesti riigi 90
aasta juubeli logo vaid kümmekond firmat, siis nüüdseks on see arv kasvanud
poole shy;sajani ning juubelikaupade müügiedu ületab ootusi.

Riigikantselei EV 90 töögrupi kommunikatsioonijuhi Riina Soobiku andmeil kasvas logo kasutajate arv hüppeliselt veebruarist aprillini, kui tuli kõige suurem hulk taotlusi firmadelt, kes soovisid oma tooteid riigi juubeliga siduda, kirjutas Postimees.

Linaseid murumütse, kotte ning fotoalbumeid valmistava Jassi Talutare juhi Maive Karu sõnul on nende toodete müük hästi läinud.

SEB teatas, et nemad on «EV 90» kujundusega pangakaarte väljastanud ca 1300 ning huvi on endiselt suur, sest iga kuu lisandub 100–150 «EV 90» pangakaardi omanikku.

Ka Saku õlletehas, kes paiskas juubeliaasta puhul müüki nii Vichy lauavee kui ka õllepaki, on tulemustega rahul.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara