Autor: Kaubandus.ee • 21. august 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Juubelikaupade tootjad hõõruvad rahulolust käsi

Kui veel veebruaris kasutas Eesti riigi 90 aasta juubeli logo vaid kümmekond firmat, siis nüüdseks on see arv kasvanud poole shy;sajani ning juubelikaupade müügiedu ületab ootusi.

Riigikantselei EV 90 töögrupi kommunikatsioonijuhi Riina Soobiku andmeil kasvas logo kasutajate arv hüppeliselt veebruarist aprillini, kui tuli kõige suurem hulk taotlusi firmadelt, kes soovisid oma tooteid riigi juubeliga siduda, kirjutas Postimees.

Linaseid murumütse, kotte ning fotoalbumeid valmistava Jassi Talutare juhi Maive Karu sõnul on nende toodete müük hästi läinud.

SEB teatas, et nemad on «EV 90» kujundusega pangakaarte väljastanud ca 1300 ning huvi on endiselt suur, sest iga kuu lisandub 100–150 «EV 90» pangakaardi omanikku.

Ka Saku õlletehas, kes paiskas juubeliaasta puhul müüki nii Vichy lauavee kui ka õllepaki, on tulemustega rahul.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757