Kalev kasvatas turuosa

ACNielsen jaekaubandusuuringu andmetel
ulatus Kalev Chocolate Factory käibe turuosa perioodil juuni-juuli 2008 36,5
protsendini ja mahuline turuosa 41 protsendini Eesti suhkru- ja
šokolaadikondiitri jaeturust.

Sellega on Kalev jätkuvalt Eesti maiustuste jaeturul liidripositsioonil, teatas ettevõte. KCF juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul võib hea tulemusega rahule jääda. „Kindlasti on tugeva positsiooni hoidmisel oluline panus ka aktiivsel ja edukal tootearendustegevusel: möödunud aasta jooksul lansseerisime kokku 36 uut suhkru- ja šokolaadikondiitritoodet,” rääkis Kati Kusmin.

Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Kalev Chocolate Factory turuosa kõige rohkem šokolaadikommide kategoorias, kus ettevõtte käibe turuosa tõusis 53 protsendini ja mahuline turuosa 65 protsendini. Turuosa suurenes samuti kommikarpide kategoorias: käibe osa tõusis 32 ja mahuline 35 protsenti. Tugevat positsiooni hoitakse ka šokolaaditahvlite kategoorias, kus käibe turuosa on 54 protsenti ja mahuline 55 protsenti.

Eesti suhkru- ja šokolaadikondiitritoodete jaeturu käive on ACNielseni jaekaubandusuuringu andmetel aastaga suurenenud 17 ning maht 9 protsenti. Viie suurema magusatootja turuosad kokku moodustasid nii käibe kui ka mahulisest jaeturust 64 protsenti.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara