Coca-Cola: oleme Eestis konkurentsitult armastatuim

Coca-Cola on Eestis konkurentsitult
armastatuim karboniseeritud joogi bränd Eestis, ütles Coca-Cola Balti Jookide
ASi avalike suhete juht Annikky Lamp.

"Eestis me sellise metoodika järgi Coca-Cola brändi väärtust ei mõõda, mis on ka loomulik – jutt ju brändi globaalsest väärtusest," kommenteeris Lamp Interbrandi maailma parimate kaubamärkide TOP 100, mis on koostatud diskonteeritud rahavoogude meetodi abil.

"Küll aga uurime me järjepidevalt spetsiifilisemaid brändiga seotud aspekte: tuntust, seda, kas jooki on proovitud jne," lisas Lamp.

"Ja ilmselt pole vaja lisada, et Coca-Cola on konkurentsitult armastatuim karboniseeritud joogi bränd Eestis, haarates peaaegu veerandi kogu segmendist," märkis avalike suhete juht.

Lamp tõestas väidet uuringu tulemustega, et Coca-Cola spontaanne teadlikkus 8-49aastaste tarbijate hulgas on 90% ja jooki on proovinud 95% vastanuist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara