Interbrand: maailma parim bränd on Coca-Cola

Business Week avaldas täna
brändikonsultatsioonifirma Interbrand maailma parimate kaubamärkide TOP 100,
mille esikoht kuulub jätkuvalt Coca-Colale.

Emori bränditurunduse osakonna juhataja Aivar Voog kommenteeris, et Interbrandi tabelist mahuvad Eesti esikümnesse Nokia ja Toyota. “Uue tehnoloogia esindajad on tõusnud, aga see sõltub mõõtjast. Osas pingeridades on Google jõudnud ammu esikümnesse, Interbrandi tabelis jõudis alles nüüd,” ütles ta.

Voog rõhutas, et pingerida sõltub metoodikast. “Interbrand kasutab diskonteeritud rahavoogude meetodit,” selgitas ta.

Voog ütles Interbrandi parimat brändi kommenteerides, et Coca-Cola oleks Eestis parimate hulgas, kuid esikümnesse ei mahu.

Interbrandi maailma parimate kaubamärkide TOP 20. Sulgudes kaubamärgi väärtus miljardites dollarites:

1. Coca-Cola (66,667)
2. IBM (59,031)
3. Microsoft (59,007)
4. General Electric (53,086)
5. Nokia (35,942)
6. Toyota (34,050)
7. Intel (31,261)
8. McDonald's (31,049)
9. Walt Disney (29,251)
10. Google (25,590)
11. Mercedes-Benz (25,577)
12. Hewlett-Packard (23,509)
13. BMW (23,298)
14. Gillette (22,069)
15. American Express (21,940)
16. Louis Vuitton (21,602)
17. Cisco (21,306)
18. Marlboro (21,300)
19. Citi (20,174)
20. Honda (19,079)

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara