Interbrand: maailma parim bränd on Coca-Cola

Business Week avaldas täna
brändikonsultatsioonifirma Interbrand maailma parimate kaubamärkide TOP 100,
mille esikoht kuulub jätkuvalt Coca-Colale.

Emori bränditurunduse osakonna juhataja Aivar Voog kommenteeris, et Interbrandi tabelist mahuvad Eesti esikümnesse Nokia ja Toyota. “Uue tehnoloogia esindajad on tõusnud, aga see sõltub mõõtjast. Osas pingeridades on Google jõudnud ammu esikümnesse, Interbrandi tabelis jõudis alles nüüd,” ütles ta.

Voog rõhutas, et pingerida sõltub metoodikast. “Interbrand kasutab diskonteeritud rahavoogude meetodit,” selgitas ta.

Voog ütles Interbrandi parimat brändi kommenteerides, et Coca-Cola oleks Eestis parimate hulgas, kuid esikümnesse ei mahu.

Interbrandi maailma parimate kaubamärkide TOP 20. Sulgudes kaubamärgi väärtus miljardites dollarites:

1. Coca-Cola (66,667)
2. IBM (59,031)
3. Microsoft (59,007)
4. General Electric (53,086)
5. Nokia (35,942)
6. Toyota (34,050)
7. Intel (31,261)
8. McDonald's (31,049)
9. Walt Disney (29,251)
10. Google (25,590)
11. Mercedes-Benz (25,577)
12. Hewlett-Packard (23,509)
13. BMW (23,298)
14. Gillette (22,069)
15. American Express (21,940)
16. Louis Vuitton (21,602)
17. Cisco (21,306)
18. Marlboro (21,300)
19. Citi (20,174)
20. Honda (19,079)

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Blogid

Statistika

Teabevara