Osturalli avapäeval ületati kõigi aegade käiberekord

Samal ajal kui majandus kiratseb ja töötus
kasvab, purustas Kaubamaja osturalli kõigi aegade käibe- ja külastajarekordid.
Sada tuhat inimest jättis Tartu ja Tallinna kaubamajja kokku 15,6 miljonit
krooni.

Tallinna kaubamaja müügi- ja turundusdirektori Enn Pareli sõnul on Osturalli kampaania kui rusikas silmaauku, kirjutas Postimees. «Raskes majandussituatsioonis venitavad inimesed ju igat krooni pikemaks, otsivad, kust saab odavamalt osta. Õnneks on meie kaubatarnijad praegu väga altid soodsa hinnaga pakkumisi tegema. Tundub, et ajad, mil neil kõik nagunii laost ära osteti, on möödas,» rääkis Parel.

Kui tavaliselt on osturalli olnud Stockmanni kaubamaja hullude päevadega samal ajal, siis seekord korraldas Tallinna kaubamaja oma kampaania varem. «Arvestades sügishooaega ja inimeste palgapäevi, tundus meile, et 15. oktoobril alustamine jääb hiliseks. Kampaania varem alustamisega võtsime teadliku riski ja tundub, et seekord see otsus õigustas ennast,» nentis Parel.

Stockmanni turundusjuhi Krista Luhaste sõnul ei ole nende hullude päevade kampaania nädala võrra hilisemaks lükkamine seotud Tallinna kaubamaja kampaaniaga.

Kristiine keskuse turundusjuht Kaidi Lauri leidis aga, et sellised kampaaniad alavääristavad tarbijat. Need on tema sõnul paljudes ostjates tekitanud tunde, et kampaanialogodega kilekotiga on piinlik mööda linna liikuda.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara