Tallinna kaubamaja müügi- ja turundusdirektori Enn Pareli sõnul on Osturalli kampaania kui rusikas silmaauku, kirjutas Postimees. «Raskes majandussituatsioonis venitavad inimesed ju igat krooni pikemaks, otsivad, kust saab odavamalt osta. Õnneks on meie kaubatarnijad praegu väga altid soodsa hinnaga pakkumisi tegema. Tundub, et ajad, mil neil kõik nagunii laost ära osteti, on möödas,» rääkis Parel.
Kui tavaliselt on osturalli olnud Stockmanni kaubamaja hullude päevadega samal ajal, siis seekord korraldas Tallinna kaubamaja oma kampaania varem. «Arvestades sügishooaega ja inimeste palgapäevi, tundus meile, et 15. oktoobril alustamine jääb hiliseks. Kampaania varem alustamisega võtsime teadliku riski ja tundub, et seekord see otsus õigustas ennast,» nentis Parel.
Stockmanni turundusjuhi Krista Luhaste sõnul ei ole nende hullude päevade kampaania nädala võrra hilisemaks lükkamine seotud Tallinna kaubamaja kampaaniaga.
Kristiine keskuse turundusjuht Kaidi Lauri leidis aga, et sellised kampaaniad alavääristavad tarbijat. Need on tema sõnul paljudes ostjates tekitanud tunde, et kampaanialogodega kilekotiga on piinlik mööda linna liikuda.