A. Le Coqi müük vähenes 7%

A. Le Coq’i kogumüük ulatus 9 kuuga üle 99
miljoni liitri, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7%
vähem.

Ligi 82,5 miljonit liitrit müüs A. Le Cogi Eestis, võrdselt 7% vähenesid nii siseriiklik müük kui ka eksport.

A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on ettevõtte 9 kuu kogumüügis võrreldes eelmise aastaga jäänud samale tasemele õlle müük, mis on tingitud turuosa tõusust. „Olgugi, et õlleturg tervikuna kahanes 6,7%, suutsime säilitada oma varasema müügitaseme ning peame seda praegust turusituatsiooni arvestades heaks tulemuseks,“ kommenteeris Noop. Samale müügitasemele jäi ka mahlade tootegrupp, teatas ettevõte.

Teiste tootegruppide puhul võib täheldada langustendentsi. „Sel aastal toimunud alkoholiaktsiisi tõus on siidri ja longdrink'ide müüki vähendanud võrreldes eelmise aastaga 8%,“ ütles Noop.

A. Le Coqi toodete sortimendis on 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara