A. Le Coqi müük vähenes 7%

A. Le Coq’i kogumüük ulatus 9 kuuga üle 99
miljoni liitri, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7%
vähem.

Ligi 82,5 miljonit liitrit müüs A. Le Cogi Eestis, võrdselt 7% vähenesid nii siseriiklik müük kui ka eksport.

A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on ettevõtte 9 kuu kogumüügis võrreldes eelmise aastaga jäänud samale tasemele õlle müük, mis on tingitud turuosa tõusust. „Olgugi, et õlleturg tervikuna kahanes 6,7%, suutsime säilitada oma varasema müügitaseme ning peame seda praegust turusituatsiooni arvestades heaks tulemuseks,“ kommenteeris Noop. Samale müügitasemele jäi ka mahlade tootegrupp, teatas ettevõte.

Teiste tootegruppide puhul võib täheldada langustendentsi. „Sel aastal toimunud alkoholiaktsiisi tõus on siidri ja longdrink'ide müüki vähendanud võrreldes eelmise aastaga 8%,“ ütles Noop.

A. Le Coqi toodete sortimendis on 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara